Kõikidele väljumistele algusega Tallinnast, mis on meie kodulehel tähistatud märgiga "S-3" ja "Suvi 2022 EB-3" kehtib COVID19 Garantii - tasuta COVID19 kaitse
COVID19 Garantii teenust saavad kasutada need reisijad, kes hiljemalt 24 tundi enne lendu esitavad:
1) positiivse COVID19 PCR testi või antigeeni testi tulemuse;
2) tõendi, et reisija või temaga koos reisiv vaktsineerimata pereliige (abikaasa, elukaaslane või laps) on lähikontaktne ja kohustub väljalennu päeval olema karatiinis.
Millal koroonatesti tulemus reisikorraldajale esitada?
Kui reisija esitab reisikorraldajale dokumendi, mis kinnitab reisijal COVID-19 positiivse PCR või antigeeni testi tulemust või karatiinikohustust hiljemalt 24 tundi enne lennu väjumist, võib ta reisi edasi lükata ja muuta kuupäeva samal hooajal toimuvale reisile.
Coral Travel COVID19 Garantii teenust saavad kasutada need reisijad, kes hiljemalt 36 tundi enne lendu esitavad reisikorraldajale positiivse COVID19 PCR testi või antigeeni testi tulemuse.
Millal koroonatesti tulemus reisikorraldajale esitada?
Kui reisija esitab reisikorraldajale dokumendi, mis kinnitab reisijal COVID-19 positiivse PCR või antigeeni testi tulemust hiljemalt 36 tundi enne lennu väjumist, võib ta reisi edasi lükata ja muuta kuupäeva samal hooajal toimuvale reisile.
Reisikorraldaja: 3. Andmeid reisikorraldajate kohta saab vaadata siit.
COVID19 Garantii tingimused: Egiptus
Teenust kohaldatakse tšarterlendudega pakettreisidele. Teenust ei kohaldata eraldi ostetud lennupiletitele või majutusele.
Garantiid on võimalik kasutada juhul, kui reisija saab:
COVID19 PCR-testi või antigeeni testi positiivse tulemuse enne reisi algust;
reisija saab Terviseameti või haridusasutuse teate, et vaktsineerimata reisija või tema pereliige on määratud väljalennu päevaks kohustuslikku karantiini.
Teenus on saadaval ainult tingimusel, kui reisija teatab reisikorraldajale enda COVID19 positiivsest testitulemusest või karantiinikohustusest vähemalt 24 tundi enne reisi väljumist ning esitab ühe alljärgnevatest dokumentidest:
raviasutuse allkirjaga tõendi, mis kinnitab reisijal positiivset testitulemust; või
perearsti tõendi, mis ei luba COVID19 haigestumise tõttu reisida ostetud reisikuupäevadel; või;
perearsti tõendi või Terviseameti teate koos karantiini määratud isiku nimega.
Garantii kasutamiseks ei aktsepteerita kiirtestide tulemusi;
Garantii raames on üks kord võimalik tasuta muuta ärajäänud reis sama hooaja ja sama sihtkoha tšarterlennuga pakettreisiks. Reisijal on õigus muuta:
kogu broneeringu reisi kuupäeva; või
broneeringus ühe reisija nime (reisi kestvus, hotell, toatüüp ja teiste reisijate nimed peavad olema samad).
Reisi kuupäeva muutmise korral arvestatakse paketi hind ümber muudatuse tegemise hetkel süsteemis oleva hinnaga. Reisilepingule hakkavad kehtima uued tingimused. Kuupäevade muutmine on võimalik ainult siis, kui soovitud kuupäevadeks on olemas vabad kohad lennukis ja/või hotellis.
Kui reisija ei saa koheselt reisi kuupäevasid muuta, võib Reisikorraldaja eelneval nõusolekul reisijale väljastada reisiteenuse eest tasutud summa eest vautšeri, mida reisija saab kasutada samal hooajal ja samasse sihtkohta toimuva tšarterlennuga pakettreisi eest tasumiseks. Kui reisi maksumus on suurem kui vautšeri summa, peab reisija tasuma hinnavahe. Kui vautšeri summa on suurem kui uue reisi maksumus, siis reisikorraldaja hinnavahe ei tagasta.
COVID19 Garantii tingimused: Türgi
Teenust saab kasutada ainult tšarterlennuga pakettreisi ostnud reisija. Teenust ei kohaldata eraldi ostetud lennupiletitele või majutusele.
Garantiid on võimalik kasutada juhul:
kui reisija saab COVID19 PCR-testi või antigeeni testi positiivse tulemuse vahetult enne reisi algust;
kui reisija teatab reisikorraldajale enda COVID19 positiivsest testitulemusest vähemalt 36 tundi enne reisi väljumist ning esitab raviasutuse allkirjaga tõendi, mis kinnitab reisijal positiivset testitulemust või perearsti tõendi, mis ei luba COVID19 haigestumise tõttu reisida ostetud reisikuupäevadel
Garantii kasutamiseks ei aktsepteerita kiirtestide tulemusi.
Garantii raames on üks kord võimalik tasuta muuta ärajäänud reis sama hooaja ja sama sihtkoha tšarterlennuga pakettreisiks. Reisijal on õigus muuta:
kogu broneeringu reisi kuupäeva; või
broneeringus ühe reisija nime (reisi kestvus, hotell, toatüüp ja teiste reisijate nimed peavad olema samad).
Reisi kuupäeva muutmise korral arvestatakse paketi hind ümber muudatuse tegemise hetkel süsteemis oleva hinnaga. Reisilepingule hakkavad kehtima uued tingimused. Kuupäevade muutmine on võimalik ainult siis, kui soovitud kuupäevadeks on olemas vabad kohad lennukis ja/või hotellis.
Kui reisija ei saa koheselt reisi kuupäevasid muuta, võib Reisikorraldaja eelneval nõusolekul reisijale väljastada reisiteenuse eest tasutud summa eest vautšeri, mida reisija saab kasutada samal hooajal ja samasse sihtkohta toimuva tšarterlennuga pakettreisi eest tasumiseks. Kui reisi maksumus on suurem kui vautšeri summa, peab reisija tasuma hinnavahe. Kui vautšeri summa on suurem kui uue reisi maksumus, siis reisikorraldaja hinnavahe ei tagasta.